Novinky

Kompletní výsledky IMC 2022

Nejlepší agenturou 20. ročníku soutěže IMC Czech Awards byla vyhlášena McCann Prague.

Organizátoři 20. ročníku soutěže IMC Czech Awards (ADMEZ a Aktivační agentury AKA předali v pražském Jazz Docku medaile v 16 soutěžních kategoriích. Celkem bylo uděleno 28 trofejí, z toho 11 zlatých, 10 stříbrných a sedm bronzových. Soutěžilo 62 kampaní, což představuje oživení po dvou covidových letech. Porota v čele s Ladislavem Báčou, ředitelem marketingové komunikace T-Mobilu, rozhodovala o pořadí v kategoriích a také o Grand Prix a klientovi ročníku. Agentura ročníku byla určena na základě bodů z kategorií.

Nejúspěšnější agenturou se - stejně jako loni - stala McCann Prague, která zvítězila ve dvou soutěžních kategoriích, k tomu si odnesla čtyři stříbra a jeden bronz, a hlavně obdržela Grand Prix, a to za kampaň 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven. Na kampani McCann pracoval společně s agenturou Hero & Outlaw.
Úspěšná v soutěži byla tradičně i agentura Momentum Czech Republic, obdržela celkem osm trofejí (tři zlata, tři stříbra, dva bronzy).

Dále bodovaly agentury Acomware, Blueglue, Elite Solutions, Flux Films, Fragile, Moris Design, Triad, WeDigital a Wellen.